[HARDWARE] CANVIAR UN MODUL DE MEMORIA RAM

192315

Tenim un ordinador normal i corrent d’escriptori, ara el que farem serà obrir la tapa i veure la memòria ram que tenim.

Primer de tot ens em de fixar en la memòria ram que tenim, el tipus, la velocitat, i el tamany de memòria que té.

Aquí per exemple tenim un mòdul de memòria ram DDR2, de 1GB gigabytes que va a 800 mhz.

Ara el que farem es treure el mòdul de memòria espatllat que tenim al ordinador, per això el que em de fer es pressionar les dos palanquetes que tenim als extrems dels slots de memòria, traiem la memòria i la deixem a sobre de la taula.

Ara el que anem a fer es introduir el nou mòdul, per això el que fem es mirar el petit foradet que hi ha a la part inferior de la memòria, ens em de fixar en que aquest foradet divideix la memòria en dues parts, al slot de memòria també esta separat en dues parts, ens em de fixar que encaixi perfectament, el col·loquem sense pressionar els botons del slot, i un cop col·locat pressionem per els dos extrems, i llest! Ja em canviat memòria ram!

Anuncis

Deixa un comentari

